Integrator posiada wbudowany mechanizm powiadomień e-mail, co pozwala na wysyłkę powiadomienia na e-mail Klienta oraz – opcjonalnie – wysłanie mu dokumentu sprzedaży. Jest to możliwe po zrealizowaniu zamówienia w Subiekcie, w momencie wykonania Aktualizacji zwrotnej przez integrator.

Aby uruchomić funkcjonalność powiadomień e-mail, należy uzupełnić ustawienia w Konfiguracja > Aktualizacja zwrotna i statusy > E-mail

Niezastosowanie się do instrukcji może spowodować wysłanie wiadomości również do wszystkich archiwalnych zamówień. Zalecamy w pierwszej kolejności zresetować statusy aktualizacji zwrotnej. Szczegóły znajdziesz tutaj w akapicie Pozostałe ustawienia

Integrator posiada wbudowaną blokadę, dzięki której dla tego samego zamówienia może wysłać powiadomienie e-mail tylko raz: po realizacji zamówienia (wystawieniu powiązanego dokumentu sprzedaży) – po wybraniu przycisku „Aktualizacja zwrotna„:

Jeśli wykonaliśmy wystarczającą liczbę testów i mamy pewność, że szablon wiadomości jest odpowiedni, na zakończenie należy wyłączyć tryb testowy. Od tej pory wiadomości będą wysyłane do klientów zgodnie z ustawieniami programu.