Integrator posiada wbudowaną wtyczkę integrująca z firmą SMSAPI, co daje możliwość wysłania wiadomości SMS do klienta:

  1. W momencie zaimportowania zamówienia do Subiekta.
  2. Po zrealizowaniu zamówienia w Subiekcie, w momencie wykonania Aktualizacji zwrotnej przez integrator.

Aby uruchomić funkcjonalność powiadomień SMS, należy uzupełnić ustawienia w Konfiguracja > Aktualizacja zwrotna i statusy > Powiadomienia SMS

Niezastosowanie się do instrukcji może spowodować wysłanie SMS-ów również do wszystkich archiwalnych zamówień. Zalecamy w pierwszej kolejności zresetować statusy aktualizacji zwrotnej. Szczegóły znajdziesz tutaj w akapicie Pozostałe ustawienia

Integrator posiada wbudowaną blokadę, dzięki której może wysłać powiadomienie SMS maksymalnie dwa razy do jednego zamówienia: raz przy imporcie zamówienia, oraz raz po realizacji zamówienia (wystawieniu powiązanego dokumentu sprzedaży) – po wybraniu przycisku „Aktualizacja zwrotna”:

Jeśli wykonaliśmy wystarczającą liczbę testów i mamy pewność, że szablon wiadomości jest odpowiedni, na zakończenie należy wyłączyć tryb testowy. Od tej pory wiadomości SMS będą wysyłane do klientów zgodnie z ustawieniami programu.