Akcja po zaimportowaniu zamówienia
Określa czynności, które zostaną wykonane po zaimportowaniu zamówienia integratorem do Subiekta.
Zmień status zamówienia – zmienia w sklepie status zamówienia na wybrany z listy.
Wyślij SMS do klienta – wysyła wiadomość SMS za pomocą integracji z SMSAPI (patrz dalej). Odbiorcą jest numer telefonu powiązany z płatnikiem dokumentu. Treść wiadomości należy ustawić klikając link Szablon wiadomości… . Jeśli opcja nie jest aktywna – włącz integrację z SMSAPI (patrz dalej).
Akcja po zrealizowaniu zamówienia
Określa czynności, które zostaną wykonane po zrealizowaniu zamówienia w Subiekcie.
Akcje te wykonywane są w aktualizacji zwrotnej lub podczas importu zamówienia, jeśli w momencie importu zamówienia jest ono gotowe do realizacji
Zmień status zamówienia – zmienia w sklepie status zamówienia na wybrany z listy.
Wyślij SMS do klienta – wysyła wiadomość SMS za pomocą integracji z SMSAPI (patrz dalej). Odbiorcą jest numer telefonu powiązany z płatnikiem dokumentu. Treść wiadomości należy ustawić klikając link Szablon wiadomości… . Jeśli opcja nie jest aktywna – włącz integrację z SMSAPI w Powiadomienia > SMS (patrz dalej).
Przesyłaj dokumenty sprzedaży w PDF do sklepu – pozwala przesłać obraz dokumentu sprzedaży w formacie PDF do sklepu. Funkcja dostępna jest dla sklepów, które obsługują taką funkcjonalność (np. PrestaShop, WooCommerce, BaseLinker, Apilo, SellAsist itd.).
Przesyłaj dokumenty sprzedaży w PDF na e-mail – pozwala przesłać obraz dokumentu sprzedaży w formacie PDF przez e-mail do płatnika dokumentu. Jeśli opcja nie jest aktywna, skonfiguruj powiadomienia e-mail w Powiadomienia > E-mail (patrz dalej).
Powiadomienia
Zalecamy w pierwszej kolejności zresetować statusy aktualizacji zwrotnej (patrz dalej).
SMS
Włącz integrację z SMSAPI – włącza możliwość wysyłki wiadomości za pomocą providera SMSAPI.
Login – login do usługi SMSAPI
Hasło (MD5) – hasło do usługi SMSAPI w formacie skrótu MD5. Hasło można podejrzeć w panelu SMSAPI w zakładce Ustawienia API > Hasło do API (MD5).
Pole nadawcy – określa nazwę nadawcy wiadomości w systemie SMSAPI. Możesz użyć wyłącznie wartości z listy dostępnej w panelu SMSAPI w zakładce Wiadomości SMS > Pola nadawcy. Jeśli chcesz używać wiadomości ekonomicznych (wysyłanych z losowego numeru), wprowadź wartość ECO.
Testuj – umożliwia wysłanie testowej wiadomości SMS na dowolny numer telefonu.
Tryb testowy – w trybie testowym wszystkie wiadomości SMS kierowane są do odbiorcy wskazanego w polu Numer telefonu. Zalecamy użycie trybu testowego przez pierwszych kilka dni, aby mieć pewność co do prawidłowej konfiguracji powiadomień.
Włącz powiadomienia e-mail – włącza możliwość wysyłki wiadomości za pomocą tradycyjnej poczty e-mail.
Adres e-mail nadawcy – wskazuje nawę skrzynki z której wysyłane są wiadomości (odpowiednik nagłówka FROM).
Serwer SMTP – nazwa serwera SMTP (sprawdź w konfiguracji Twojego klienta poczty).
Login SMTP – login do serwera poczty wychodzącej, zwykle taki sam jak adres e-mail nadawcy.
Hasło SMTP – hasło do serwera poczty wychodzącej.
Port SMTP – port TCP serwera poczty (sprawdź w konfiguracji Twojego klienta poczty). Najczęściej używane numery portów są dostępne na liście.
SSL/TLS – włącza szyfrowanie komunikacji z serwerem SMTP.
Ignoruj błędy certyfikatu – pozwala na połączenie z serwerem, którego certyfikat SSL jest nieprawidłowy (np. z powodu używania innej nazwy domeny).
Tryb testowy – w trybie testowym wszystkie wiadomości e-mail kierowane są do odbiorcy wskazanego w polu Adres odbiorcy. Zalecamy użycie trybu testowego przez pierwszych kilka dni, aby mieć pewność co do prawidłowej konfiguracji powiadomień.
Temat wiadomości – wskazuje temat wiadomości z powiadomieniem (odpowiednik nagłówka SUBJECT).
Treść wiadomości – pozwala na wprowadzenie tekstu wiadomości.
Dołącz dokument sprzedaży w PDF – włącza funkcję która dodaje załącznik z dokumentem sprzedaży (FS/PA) do odpowiednich wiadomości.
Testuj – pozwala na wysłanie na wskazany adres testowej wiadomości.
Pozostałe ustawienia
Resetuj statusy aktualizacji zwrotnej
Resetowanie statusu aktualizacji zwrotnej polega na oznaczeniu wybranych z listy parametrów (przechowywanych wewnętrznie w bazie danych) dla wszystkich zamówień pobranych do określonej daty (włącznie). Dzięki temu można uniknąć wysłania setek powiadomień/statusów/wiadomości dla zamówień zaimportowanych przed wskazaną datą.
Zaznacz na liście Resetuj parametry parametry do zresetowania i kliknij Resetuj.
Wzorce wydruków
Pozwala wskazać wzorce wydruków używane do generowania dokumentów PDF określonych typów.
W przypadku gdy wartości te są puste, zostaną użyte domyślne wzorce wydruków wg konfiguracji Subiekta.