Integrator daje możliwość wycofywania anulowanych zamówień (np. zwróconych lub nieopłaconych przez kupujących). Funkcja działa w taki sposób, że na podstawie wskazanych statusów w konfiguracji, integrator w momencie pobierania listy zamówień sprawdza, czy są zamówienia których status wskazuje na ich anulowanie.
O postępach, zostaniemy poinformowani w sekcji Aktywność w dolnej części okna:
Jeśli znajdzie jakieś zamówienie o statusie wskazanym uprzednio w konfiguracji to:
- Dla Subiekta GT – Zamówienie zostanie unieważnione. Efekt będzie identyczny, jak z użyciem tej opcji Unieważnij. W przypadku importu do dokumentów ZK, unieważnione zostaną także powiązane dokumenty sprzedaży.
- Dla Subiekta Nexo Pro Zamówienie zostanie skasowane.
Sprawdzanie zamówień do anulowania/ usunięcia odbywa się za każdym razem
- podczas uruchomienia integratora,
- po kliknięciu przycisku Odśwież listę w oknie głównym programu,
- podczas każdego uruchomienia zadania harmonogramu.