Główne okno programu prezentuje listę zamówień w sklepie, których statusy odpowiadają statusom w konfiguracji programu.
Odśwież listę – służy do wczytania najnowszej listy zamówień ze sklepu.
Domyślnie zaznaczone są zamówienia, które nigdy nie były importowane:
Zamówienia, które zostały pomyślnie zaimportowane, otrzymują znacznik ✔ w kolumnie „I”:
Aplikacja oferuje dwa tryby importu zamówień: Importuj oraz Importuj i pokaż. Druga opcja powoduje wyświetlenie każdego wystawianego dokumentu na ekranie przed importem. Umożliwia przejrzenie dokumentu oraz wprowadzenie na nim ew. korekt lub anulowanie importu:
Po zaimportowaniu zamówienia
- Jego status ulega zmianie na zaimportowany i otrzymuje znacznik ✔.
- Pojawia się numer dokumentu z Subiekta.
- W polu Aktywność pojawia się informacja, czy proces się powiódł.
- W zależności od ustawień – zostaje zmieniony status zamówienia w sklepie i/lub wysłane powiadomienie.
Dodatkowe funkcje
Klikając na liście zamówień prawym przyciskiem myszy pojawi się menu kontekstowe:
Zaznacz wszystkie – zaznacza checkbox przy wszystkich zamówieniach na liście.
Odznacz wszystkie – odznacza checkbox przy wszystkich zamówieniach na liście.
Zaznacz/odznacz wybrane – wykonuje akcję dla zamówień zaznaczonych (podświetlonych na niebiesko). Aby podświetlić kilka zamówień, wystarczy kliknąć i przeciągnąć kursorem lub klikać je jednocześnie trzymając wciśnięty klawisz Control.
Wybrane -> Oznacz jako zaimportowane – nadaje znacznik zaimportowania wybranym zamówieniom. Zamówienie ze znacznikiem nie jest ponownie oznaczane jako do importu, np. przez harmonogram, można je jednak pobrać ponownie, ręcznie zaznaczając checkboxem.
Wybrane -> Zmień status – zbiorczo zmienia status na sklepie dla zaznaczonych zamówień.
Wybrane > Wyślij dokument sprzedaży w PDF do sklepu/na e-mail – przesyła obraz PDF dokumentu sprzedaży powiązanego z zamówieniem do sklepu. Funkcja wysyłania do sklepu dostępna jest wyłącznie dla platform: BaseLinker, WooCommerce, PrestaShop, Allegro i Apilo. W przypadku importu zamówień do ZK, przesłany zostanie obraz dokumentu sprzedaży powiązanego z dokumentem ZK.
Wysyłka poprzez e-mail wymaga wcześniejszego skonfigurowania skrzynki pocztowej.
Ukryj – usuwa zamówienie z listy. Zamówienie nie zostaje usunięte ze sklepu.
Pokaż w sklepie – otwiera zamówienie w panelu sklepu w domyślnej przeglądarce internetowej. Funkcja ta dostępna jest dla niektórych platform, np. WooCommerce, BaseLinker, PrestaShop, Magento, ShopGold, Allegro i SOTE.