Identyfikacja kartotek kontrahentów – określa sposób, w jaki sposób integrator ma odszukiwać istniejące kartoteki klientów. Dostępne ustawienia to:

  • EMAIL – na podstawie adresu e-mail,
  • PHONE – na podstawie numeru telefonu,
  • NIP – na podstawie numeru NIP,
  • NIP_PHONE – na podstawie NIP, a jeśli nie podano lub nie dopasowano NIP – na podstawie numeru telefonu,
  • NAZWA – nazwa pełna,
  • NAZWA_KOD – nazwa pełna oraz kod pocztowy.

Jeśli wartość pola wskazanego w tym miejscu będzie pusta, lub integrator nie dopasuje żadnej aktywnej kartoteki – zostanie założona nowa kartoteka.

Domyślna klasyfikacja kontrahenta – określa klasyfikację, która zostanie przypisana wszystkim nowym kontrahentom w WAPRO.

Normalizuj numer telefonu – usuwa z numeru telefonu wszystkie znaki nie będące cyframi i znakiem +.

Integracja REGON

Pobieraj dane przedsiębiorców z rejestru REGON – włącza mechanizm, który próbuje pobrać dane kontrahenta z GUS, o ile kontrahent podał numer NIP. Jeśli dane zostaną odnalezione – zostaną użyte jako dane płatnika na zamówieniu.

W przypadku błędu pobierania danych –  pozwala na określenie zachowania integratora w przypadku gdy danych klienta nie da się odnaleźć w GUS.