Identyfikacja kartotek kontrahentów – określa sposób, w jaki sposób integrator ma odszukiwać istniejące kartoteki klientów. Dostępne ustawienia to:
- EMAIL – na podstawie adresu e-mail,
- PHONE – na podstawie numeru telefonu,
- NIP – na podstawie numeru NIP,
- NIP_PHONE – na podstawie NIP, a jeśli nie podano lub nie dopasowano NIP – na podstawie numeru telefonu,
- NAZWA – nazwa pełna,
- NAZWA_KOD – nazwa pełna oraz kod pocztowy.
Jeśli wartość pola wskazanego w tym miejscu będzie pusta, lub integrator nie dopasuje żadnej aktywnej kartoteki – zostanie założona nowa kartoteka.
Domyślna klasyfikacja kontrahenta – określa klasyfikację, która zostanie przypisana wszystkim nowym kontrahentom w WAPRO.
Normalizuj numer telefonu – usuwa z numeru telefonu wszystkie znaki nie będące cyframi i znakiem +.
Integracja REGON
Pobieraj dane przedsiębiorców z rejestru REGON – włącza mechanizm, który próbuje pobrać dane kontrahenta z GUS, o ile kontrahent podał numer NIP. Jeśli dane zostaną odnalezione – zostaną użyte jako dane płatnika na zamówieniu.
W przypadku błędu pobierania danych – pozwala na określenie zachowania integratora w przypadku gdy danych klienta nie da się odnaleźć w GUS.