Integrator posiada wbudowany mechanizm powiadomień e-mail. Umożliwia on wysłanie wiadomości e-mail:
- w momencie zaimportowania zamówienia,
- w momencie zrealizowania zamówienia na dokument sprzedaży.
Aby uruchomić funkcjonalność powiadomień e-mail, należy uzupełnić ustawienia w konfiguracji programu.
Przed włączeniem tej funkcji zalecamy zresetowanie aktualizacji zwrotnej w zakresie wysłanych wiadomości e-mail. W przeciwnym wypadku istnieje ryzyko zasypania klientów sklepu dużą ilością powiadomień o zmianie statusu zamówienia.
W początkowej fazie konfiguracji zalecamy także użycie trybu testowego.
Integrator posiada wbudowaną blokadę, dzięki której może wysłać powiadomienie e-mail maksymalnie dwa razy do jednego zamówienia: raz przy imporcie zamówienia, oraz raz po realizacji zamówienia (wystawieniu powiązanego dokumentu sprzedaży) – po wybraniu przycisku Aktualizacja zwrotna: