Edytor notatek to narzędzie ułatwiające zarządzanie zawartością pola Opis dla dokumentu zamówienia. Aby z niego skorzystać kliknij Dostępne pola dla wybranej sekcji w zakładce: Zamówienia w konfiguracji programu.
Po wybraniu z dostępne pola listy znacznik zostanie przypisany do naszego pola. Możemy korzystać z następujących znaczników:
- {id} – numer ID zamówienia ze sklepu
- {sub_Id} – kod zamówienia nadawany przez PrestaShop/Magento
- {notes} – notatki klienta do zamówienia
- {shop_notes} – notatki sporządzone przez personel do zamówienia
- {total} – suma zamówienia
- {total_currency} – suma zamówienia w walucie
- {status} – status zamówienia
- {currency} – waluta zamówienia
- {payment_method} – metoda płatności
- {shipping_method} – metoda dostawy
- {payment_email} – e-mail płatnika
- {payment_symbol} – symbol płatnika
- {payment_id} – ID płatnika
- {shipping_addr} – adres dostawy (tylko jeśli jest inny od adresu płatnika, w przeciwnym razie – puste)
- {shipping_addr2} – adres dostawy
- {document} – dokument końcowy
- oraz pozostałe znaczniki zawierające np. pola dodatkowe – w zależności od platformy.
W edytorze notatek nie musimy ograniczać się do znaczników integratora – możemy wprowadzić własne pola tekstowe, aby tekst był bardziej czytelny dla osoby obsługującej zamówienie. Przykładowy efekt jaki można uzyskać: