Edytor notatek to narzędzie ułatwiające zarządzanie zawartością pola Opis dla dokumentu zamówienia. Aby z niego skorzystać kliknij Dostępne pola dla wybranej sekcji w zakładce: Zamówienia w konfiguracji programu.

 

Po wybraniu z dostępne pola listy znacznik zostanie przypisany do naszego pola. Możemy korzystać z następujących znaczników:

  • {id} – numer ID zamówienia ze sklepu
  • {sub_Id} – kod zamówienia nadawany przez PrestaShop/Magento
  • {notes} – notatki klienta do zamówienia
  • {shop_notes} – notatki sporządzone przez personel do zamówienia
  • {total} – suma zamówienia
  • {total_currency} – suma zamówienia w walucie
  • {status} – status zamówienia
  • {currency} – waluta zamówienia
  • {payment_method} – metoda płatności
  • {shipping_method} – metoda dostawy
  • {payment_email} – e-mail płatnika
  • {payment_symbol} – symbol płatnika
  • {payment_id} – ID płatnika
  • {shipping_addr} – adres dostawy (tylko jeśli jest inny od adresu płatnika, w przeciwnym razie – puste)
  • {shipping_addr2} – adres dostawy
  • {document} – dokument końcowy
  • oraz pozostałe znaczniki zawierające np. pola dodatkowe – w zależności od platformy.

W edytorze notatek nie musimy ograniczać się do znaczników integratora – możemy wprowadzić własne pola tekstowe, aby tekst był bardziej czytelny dla osoby obsługującej zamówienie. Przykładowy efekt jaki można uzyskać: