Formy płatności
Mapowanie form płatności – pozwala na zmapowanie formy płatności ze sklepu internetowego na metodę płatności w Optimie.
Ignoruj błędy mapowania płatności i użyj tej formy jako domyślnej – w przypadku gdy integrator natrafi na zamówienie, którego forma płatności nie została prawidłowo zmapowana, może zachować się na dwa sposoby:
- jeśli zaznaczono w/w opcję – użyje formy płatności wskazanej w tym polu,
- jeśli nie zaznaczono w/w opcji – wyświetli błąd i przerwie import zamówienia.
Statusy zamówień
Pobieraj zamówienia o statusie – na podstawie tego ustawienia integrator zaprezentuje (lub nie) zamówienia na liście w głównym oknie programu. Ustawienie to ma także zastosowanie dla harmonogramu. Należy wybrać z listy interesujące nas statusy zamówień po odświeżeniu jej przyciskiem ⟲
Powiązania towarów
Symbol usługi powiązanej z kosztami transportu – usługa pod którą integrator będzie podpinał koszty dostawy. Dokładny transport wybrany przez klienta, będzie zapisywany w polu: Opis pozycji usługi transportowej.
Symbol usługi powiązanej z kosztami dodatkowymi – usługa, którą integrator będzie podpinał pod koszty dodatkowe (jeśli wystąpią). Kosztem dodatkowym może być np. prowizja operatora płatności. Sugerowane nazwy to Pakowanie lub Obsługa płatności.
Mapowanie usług dostawy – Umożliwia podpięcie różnych usług z Optimy pod różne rodzaje dostawy ze sklepu.
Jeśli liczba usług w Optimie jest duża, a ograniczenie pojemności listy nie pozwala zobaczyć wszystkich usług, możemy użyć trybu ręcznego wprowadzania (pod prawym przyciskiem myszki):
Obsługa kompletów (tow. złożonych) – określa sposób obsługi towarów i usług złożonych na zamówieniach. Dostępne opcje to:
- Przepisz – przepisuje towar na dokument jako jedną pozycję.
- Rozbij – przepisuje składniki domyślnej receptury towaru na dokument jako osobne pozycje. Ceny składników zostaną przeliczone proporcjonalnie do wartości oryginalnej pozycji zamówienia.