- Zaloguj się do panelu SellAsist.
- Przejdź do zakładki Integracje > Klucze API:
- Kliknij Dodaj klucz:
- Uzupełnij formularz dodawania klucza API:
- Wyświetlana nazwa: dowolna, np. Integratory.
- Klucz API: kliknij przycisk Wygeneruj nowy i skopiuj klucz do schowka (będzie potrzebny w kolejnym kroku).
- Powiązane konto email i powiązana firma: wybierz z listy elementy, które mają być użyte z integracją.
- Kliknij Zapisz.
- Uruchom integrator i przejdź do menu Program > Konfiguracja.
- Przejdź do zakładki Połączenie ze sklepem.
- Uzupełnij pola Adres panelu sklepu oraz Klucz API (wygenerowany w kroku 4):
- Kliknij przycisk Testuj.
- Jeśli połączenie jest prawidłowe, przejdź do dalszej konfiguracji integratora.
Pozostałe
Pole dodatkowe zamówienia dla dokumentów PDF – pozwala na określenie pola dodatkowego zamówienia, do którego może zostać przesłany dokument sprzedaży w PDF.
Jeśli w SellAsist nie skonfigurowano żadnego pola dodatkowego typu pliki o rodzaju dokumenty doc,docx,pdf,xlsx,txt, integrator zaproponuje założenie odpowiedniego pola:
Stawka VAT za transport – stawka podatkowa z jaką będzie pobierana usługa transportowa, do wyboru:
- Fixed – stała (wpisz wysokość w polu Stawka (%))
- Highest – najwyższa stawka za towar z zamówienia,
- Lowest – najniższa stawka za towar z zamówienia,
- Last – stawka z ostatniej pozycji na zamówieniu.
Pobieraj zamówienia nie starsze niż N dni – pozwala na ograniczenie zbioru zamówień na których będzie pracować integracja do wartości określonej w dniach wstecz. Im mniejsza wartość, tym szybsze ładowanie listy zamówień.