1. Zaloguj się do panelu administracyjnego Selly.
  2. Przejdź do Konfiguracja > REST API.
  3. Uzupełnij sekcję Dodaj nowy klucz:
  4. w polu Nazwa wpisz integratory.pl
  5. Uprawnienia (scope): wybierz READWRITE.
  6. IP dostępu: wprowadź 0.0.0.0 (oznacza to dowolny adres), lub jeśli dysponujesz stałym, publicznym adresem IP - wprowadź go w tym miejscu.
  7. Aktywny: Tak
  8. Kliknij Utwórz. Zostaniesz przekierowany do strony z podsumowaniem konfiguracji - nie zamykaj jej.
  9. Uruchom integrator
  10. W głównym oknie programu przejdź do menu Program > Konfiguracja.
  11. W zakładce Połączenie ze sklepem uzupełnij dane dostępowe do Twojego sklepu:
  12. Adres sklepu: wprowadź adres strony głównej Twojego sklepu.
  13. Identyfikator i Secret: wklej tekst z pola Identyfikator ze strony podsumowania (patrz punkt 8):
  14. Kliknij przycisk Testuj aby sprawdzić prawidłowość połączenia.
  15. Z listy Domyślny magazyn wybierz magazyn Selly w którym chcesz aktualizować stany magazynowe towarów.
  16. Kliknij link Wybierz domyślną kategorię dla nowych produktów i wybierz z listy kategorię Selly. Wszystkie wyeksportowane towary (w kierunku ERP > Sklep) zostaną przypisane domyślnie do tej kategorii.