Nie znalazłem punktu odbioru o kodzie 'XYZ12B. Proszę załadować listę punktów odbiorów w WAPRO.
Błąd oznacza, że lista punktów odbioru wewnątrz WAPRO jest nieaktualna – przejdź do konfiguracji WAPRO, do miejsca gdzie konfigurujesz swoje punkty odbioru dla formy dostawy paczkomat i pobierz aktualną listę odbiorów. Upewnij się, że zapisałeś zmiany.
Błąd zapytania SQL: Błąd przy nadawaniu numeru dokumentu magazynowego. Prawdopodobnie maska numeru jest zbyt mało pojemna, proszę zmodyfikować maskę.
Problem związany jest z numeracją dokumentów w WAPRO.
W celu rozwiązania problemu przejdź w konfiguracji w WAPRO do Administrator > Numeracja dokumentów > Zamówienie od odbiorcy (lub inny dokument, który tworzy integrator) > rozszerz szablon numeru zmieniając Format o dodatkowy # np.
ZO ####/$$
na
ZO #####/$$
Ceny na dokumentach sprzedaży są inne niż na dokumentach ZO.
W WAPRO włączono mechanizm „Przeliczanie dokumentu po zmianie kontrahenta”. Sprawdź ustawienia swojego systemu WAPRO.
Formy płatności na dokumentach sprzedaży są inne niż na dokumentach ZO.
W WAPRO włączono mechanizm „Forma i termin płatności pobierane z ustawień płatnika”. Sprawdź ustawienia swojego WAPRO.
Nie znaleziono aktywnego towaru o symbolu „XXX”, towar nie istnieje w domyślnym magazynie lub jest zablokowany
Błąd może występować w następujących przypadkach:
- Na magazynie, na którym tworzony jest dokument nie ma towaru o takim symbolu. Włącz synchronizację magazynów w WAPRO.
- Jeśli towar istnieje, to prawdopodobnie kod nie jest zgodny z tym na zamówieniu. Należy zwrócić uwagę na ew. niewidoczne znaki, takie jak spacje i tabulatory.
Błąd na pozycji X: Dla artykułu Y cena netto dostawy [N] jest wyższa niż wybrana cena netto sprzedaży [N2] po rabatach.
Komunikat ten pojawia się podczas zatwierdzania dokumentu i jest związany z konfiguracją WAPRO. Należy przejść do WAPRO > Konfiguracja firmy > Dokumenty magazynowe. Odszukaj ustawienie Jeżeli cena dostawy większa od ceny sprzedaży i ustaw Brak reakcji.