Główne okno programu prezentuje listę zamówień oraz menu i kilka przycisków. Są to między innymi:
- Odśwież listę i Importuj – służące do pracy z zamówieniami. Szerzej to zagadnienie opisuje ten artykuł.
- Limit – określa maksymalną liczbę zamówień, jaką zaprezentuje lista zamówień. Ustawienie to ma zastosowanie także dla harmonogramu.
- Import/eksport towarów – przechodzi do okna opisanego w tym artykule pomocy.
- Synchronizacja towarów – uruchamia okno Import/eksport towarów i natychmiast przechodzi do funkcji Aktualizuj w sklepie. Jeśli podczas aktualizacji nie wystąpiły błędy – okno zamknie się samoczynnie.
- Aktualizacja zwrotna – uruchamia proces wymiany informacji o zamówieniach, szerzej opisany tutaj.
- Filtruj – pozwala na przeszukanie listy zamówień. Należy wpisać poszukiwany tekst i zatwierdzić klawiszem Enter.
Na pasku statusu (znajdującym się na dole okna) znaleźć można także:
- Informacje o licencji, liczbie zamówień oraz pasek postępu dla importu zamówień.
- Przycisk otwierający Konsolę użytkownika.
Praca z programem:
- Pobieranie zamówień
- Import/eksport towarów
- Aktualizacja zwrotna
- Wycofywanie anulowanych zamówień
- Automatyczna realizacja ZO na podstawie statusów zamówień
- Mapowanie kategorii
- Śledzenie zmian
- Konsola użytkownika
- Edytor notatek
- Przesyłanie atrybutów produktów (tylko dla PrestaShop, WooCommerce, BaseLinker, Magento i Shoper)