Identyfikacja kartotek kontrahentów – określa sposób, w jaki sposób integrator ma odszukiwać istniejące kartoteki klientów. Dostępne ustawienia to:
- EMAIL - na podstawie adresu e-mail,
- PHONE - na podstawie numeru telefonu,
- NIP - na podstawie numeru NIP,
- NIP_PHONE - na podstawie NIP, a jeśli nie podano lub nie dopasowano NIP - na podstawie numeru telefonu,
- NAZWA - nazwa pełna,
- NAZWA_KOD - nazwa pełna oraz kod pocztowy.
Jeśli wartość pola wskazanego w tym miejscu będzie pusta, lub integrator nie dopasuje żadnej aktywnej kartoteki - zostanie założona nowa kartoteka.
Domyślna klasyfikacja kontrahenta – określa klasyfikację, która zostanie przypisana wszystkim nowym kontrahentom w WAPRO.
Przypisz klasyfikację VAT (tylko dla nowych kontrahentów) – przypisuje klasyfikację VAT (pole Podlega ewidencji) dla nowo zakładanych kartotek kontrahentów w WAPRO. Jeśli klient jest firmą, pole Podlega ewidencji przyjmie wartość NIP. W przeciwnym wypadku zostanie użyta wartość PESEL/EORI.
Integracja REGON
Pobieraj dane przedsiębiorców z rejestru REGON – włącza mechanizm, który próbuje pobrać dane kontrahenta z GUS, o ile kontrahent podał numer NIP. Jeśli dane zostaną odnalezione – zostaną użyte jako dane płatnika na zamówieniu.
W przypadku błędu pobierania danych - pozwala na określenie zachowania integratora w przypadku gdy danych klienta nie da się odnaleźć w GUS.