Aplikacja pracuje w trybie tylko do odczytu. Zapis nie jest możliwy. (800555FA).
Możliwe przyczyny opisują poniższe nagłówki.
Wybór modułów Optimy
- W konfiguracji połączenia z Optima wskaż moduły które są normalnie używane przez użytkownika wskazanego w polu Operator.
- W konfiguracji Optimy (Konfiguracja > Program > Użytkowe > Operatorzy > (wybrany operator) > zakładka Ogólne i Bazy) upewni się, że operator posiada uprawnienia do modułów wskazanych w punkcie 1. Minimalne wymagane moduły to Kasa/Bank (lub Kasa/Bank Plus) i Handel
Wskazanie klucza dla operatora
- Uruchom Monitor Menedżera Kluczy
- wybierz Pokaż konfigurację
- Przejdź do zakładki Konfiguracja. Będą potrzebne informacje z pól: Serwis zainstalowany na serwerze oraz Nr klucza.
- Przejdź do konfiguracji baz Optimy (Konfiguracja > Program > Użytkowe > Operatorzy > (wybrany operator) > Bazy).
- Dla bazy używanej w integracji wprowadź w polu Serwer klucza wartość z pola Serwis zainstalowany na serwerze, następnie dwa dwukropki :: i dalej wartość z pola Nr klucza.
Dla przykładu powyżej będzie to zatem: NUC01\MSSQL::987654.
- Zapisz ustawienia.
Error [System.Exception] Błąd anulowania dokumentu #XYZ[[System.Runtime.InteropServices.COMException 0x80050458] Rekord nieznaleziony Tabela=TraNag. Warunek=TrN_TrNID=’XYZ’.]
Zamówienie zostało skasowane, ale powiązania dokumentu z zamówieniem nie. Aby wyeliminować problem należy przejść procedurę Narzędzia > Usuwanie nieistniejących powiązań.
Nieokreślony typ dokumentu realizującego dla rodzaju 'WZ’. Sprawdź konfigurację programu (OpSync)
W konfiguracji integratora w zakładce Zamówienia (3) Włączono mechanizm nowy realizacji RO, ale wskazany obecnie typ WZ nie istnieje . Należy wybrać go z listy i zapisać zmiany.