Podmiot
Katalog instalacji – należy wskazać miejsce instalacji Comarch Optima
Login – login operatora Optimy
Hasło – hasło operatora Optimy
Nazwa podmiotu – określa nazwę firmy (z kolumny Nazwa w oknie Lista firm przy logowaniu do Comarch Optima):
Połączenie z bazą podmiotu
Spróbuj wykryć konfigurację – jeśli prawidłowo uzupełniono informacje w sekcji Podmiot (powyżej), kliknięcie tego linku spowoduje automatyczne uzupełnienie wszystkich wymaganych pól w tej sekcji.
Nazwa serwera/instancji – określa nazwę serwera Microsoft SQL zawierającego bazę danych podmiotu Optimy (nie bazę konfiguracyjną!).
Autentykacja Windows lub SQL – określa tryb logowania na serwerze SQL. Z Zalecane jest ustawienie autentykacji SQL, gdyż gwarantuje to poprawność działania harmonogramu.
Nazwa użytkownika – nazwa logowania użytkownika na serwerze SQL.
Hasło – hasło logowania użytkownika na serwerze SQL.
Nazwa bazy danych – należy wskazać bazę danych zawierającą dane podmiotu Optimy.
Włącz śledzenie zmian – uruchamia mechanizm śledzenia zmian w towarach. Więcej informacji o śledzeniu zmian znajduje się tutaj.
Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych pól należy kliknąć przycisk Testuj. Spowoduje to sprawdzenie poprawności połączenia.
Konfiguracja modułów
Wybierz moduły które można użyć w celu podłączenia integracji. Domyślny zestaw modułów to Handel i Kasa/Bank.
Jeśli posiadasz licencję na Kasa/Bank Plus, użyj jej zamiast Kasa/Bank.