Integrator może być uruchamiany jednocześnie na kilku stanowiskach.
Należy przy tym zwrócić uwagę na następujące kwestie:
- W przypadku Subiekta GT, Subiekta Nexo Pro i Navireo należy zwrócić uwagę na ilość dostępnych licencji stanowiskowych i licencji Sfery.
- W przypadku integratora SubSync, Subiekt/Navireo musi być zainstalowany i prawidłowo uruchamiać się na nowym stanowisku.
- W przypadku niektórych platform (np. BaseLinker, Shoper) może być konieczne obniżenie limitów prędkości przesyłania danych (w konfiguracji integratora).
- W przypadku Allegro i Apilo plik token powinien być wskazany w miejscu dostępnym dla wszystkich stanowisk (dysk sieciowy).
- W przypadku Subiekta Nexo Pro, na nowym stanowisku zaleca się ustawienie katalogu binariów.
- Nie zaleca się uruchamiania harmonogramu na więcej niż 1 stanowisku.
Instalacja
- Na nowym stanowisku zainstaluj integrator w aktualnej wersji – pobierz aktualny pakiet instalacyjny ze strony integratory.pl.
- Skopiuj ze starego stanowiska następujące pliki znajdujące się w katalogu programu:
- Plik licencji (license.txt)
- Plik(i) konfiguracyjne. Domyślne ścieżki instalacji to:
- dla integratora SubSync: plik SubSync2.exe.Config z katalogu C:\Program Files (x86)\RTNET\SubSync2
-
dla integratora WfSync: plik WfSync.exe.Config z katalogu C:\Program Files (x86)\RTNET\WfSync
- dla integratora OpSync: plik OpSync.exe.Config z kataloguC:\Program Files (x86)\RTNET\OpSync
- dla integratora SymSyncPro: plik SymSyncPro.exe.Config z katalogu C:\Program Files (x86)\RTNET\SymSyncPro
- Uruchom integrator na nowym stanowisku i wykonaj test połączenia z bazą danych (Konfiguracja > Połączenie z Subiektem/WAPRO/Symfonią > Testuj).