Akcja po zaimportowaniu zamówienia
Określa czynności, które zostaną wykonane po zaimportowaniu zamówienia integratorem do Symfonii.
Zmień status zamówienia – zmienia w sklepie status zamówienia na wybrany z listy.
Akcja po zrealizowaniu zamówienia w ERP
Określa czynności, które zostaną wykonane po zrealizowaniu zamówienia w Symfonii (wystawienie dokumentu sprzedaży do ZMO i oznaczenie go przez Symfonię jako zrealizowane).
Akcje te wykonywane są w aktualizacji zwrotnej lub podczas importu zamówienia, jeśli w momencie importu zamówienia jest ono gotowe do realizacji
Zmień status zamówienia – zmienia w sklepie status zamówienia na wybrany z listy.
Przesyłaj dokumenty sprzedaży w PDF do sklepu – pozwala przesłać obraz dokumentu sprzedaży w formacie PDF do sklepu. Funkcja dostępna jest dla sklepów, które obsługują taką funkcjonalność (np. PrestaShop, WooCommerce, BaseLinker, SellAsist itd.).