Integrator standardowo umożliwia przypisania flagi własnej w Subiekcie w momencie zaimportowania zamówienia na podstawie flagi i płatności w sklepie.

Dodatek [R_006] działa w drugim kierunku - pozwala powiązać flagi własne nadawane zamówieniom w Subiekcie z odpowiadającymi im statusami w sklepie internetowym. Dzięki temu zmiana flagi w ERP automatycznie zmienia status zamówienia w sklepie.

W przypadku Subiekta GT wymagany jest dodatek Zielony Plus lub Czerwony Plus, ponieważ dopiero one umożliwia obsługę flag własnych.

Aktywacja

Po uruchomieniu programu przejdź do:

Program > Zaawansowane > Instaluj rozszerzenie

Po poprawnym wprowadzeniu kodu rozszerzenia pojawi się komunikat:

Po zatwierdzeniu przyciskiem OK aplikacja uruchomi się ponownie z nowym ustawieniem.

Konfiguracja

Po aktywacji w oknie głównym w zakładce Dodatki pojawi się Synchronizacja flag własnych

  1. Wejdź do menu Dodatki > Synchronizacja flag własnych > Konfiguracja.

  2. W oknie mapowania przypisz flagi własne z Subiekta, na które ma reagować integrator oraz odpowiadające im statusy zamówień w sklepie, które mają się zmieniać.

Po zapisaniu zmian resetowane jest śledzenie flag. Oznacza to, że zamówienia, które czekają na zmianę statusu po zmianie flagi, nie zostaną już uwzględnione. 

Działanie - Tryb ręczny (z przycisku)

Aby przetestować synchronizację flag na pojedynczych zamówieniach należy:

Dodatki > Synchronizacja flag własnych > Synchronizuj flagi

Postęp widoczny jest w sekcji „Aktywność”.

Działanie - Tryb automatyczny (akcja harmonogramu)

Po przetestowaniu działania ręcznego można dodać zadanie automatyczne w harmonogramie.

Nazwa akcji: Plugin

Po dodaniu zadania należy zrestartować usługę:

Zatrzymaj > Uruchom

System odczyta wtedy zaktualizowane ustawienia i wykona aktualizację statusów na podstawie flag zgodnie harmonogramem.