Integrator standardowo umożliwia przypisania flagi własnej w Subiekcie w momencie zaimportowania zamówienia na podstawie flagi i płatności w sklepie.
Dodatek [R_006] działa w drugim kierunku - pozwala powiązać flagi własne nadawane zamówieniom w Subiekcie z odpowiadającymi im statusami w sklepie internetowym. Dzięki temu zmiana flagi w ERP automatycznie zmienia status zamówienia w sklepie.
Aktywacja
Po uruchomieniu programu przejdź do:
Program > Zaawansowane > Instaluj rozszerzenie
Po poprawnym wprowadzeniu kodu rozszerzenia pojawi się komunikat:

Po zatwierdzeniu przyciskiem OK aplikacja uruchomi się ponownie z nowym ustawieniem.
Konfiguracja
Po aktywacji w oknie głównym w zakładce Dodatki pojawi się Synchronizacja flag własnych

-
Wejdź do menu Dodatki > Synchronizacja flag własnych > Konfiguracja.
- W oknie mapowania przypisz flagi własne z Subiekta, na które ma reagować integrator oraz odpowiadające im statusy zamówień w sklepie, które mają się zmieniać.

Działanie - Tryb ręczny (z przycisku)
Aby przetestować synchronizację flag na pojedynczych zamówieniach należy:
Dodatki > Synchronizacja flag własnych > Synchronizuj flagi
Postęp widoczny jest w sekcji „Aktywność”.

Działanie - Tryb automatyczny (akcja harmonogramu)
Po przetestowaniu działania ręcznego można dodać zadanie automatyczne w harmonogramie.
Nazwa akcji: Plugin

Po dodaniu zadania należy zrestartować usługę:
Zatrzymaj > Uruchom
System odczyta wtedy zaktualizowane ustawienia i wykona aktualizację statusów na podstawie flag zgodnie harmonogramem.