- Harmonogram zadań: planowanie wg godzin, usprawnienie obsługi kolizji i zwalniania Sfery w przypadku wystąpienia błędu.
- Reguły podatkowe: wprowadzenie dodatkowego kryterium „VAT na zamówieniu”.
- Wprowadzenie mechanizmu blokady obiektów zabezpieczającego przed podwójnym importem/realizacją zamówień.
- Możliwość używania znaczników w temacie wiadomości e-mail oraz w nazwach grup kontrahentów.
- Rozbudowa przeglądarki logów.
- Poprawki w zakresie podłączania istniejących stawek VAT dla zamówień zagranicznych dla NEXO PRO.
- Okno importu/eksportu towarów: możliwość filtrowania wg dostępności.
- GT/Navireo: poprawki w zakresie obsługi niestandardowych znaków na zamówieniach i w towarach.
- Rozbudowa konfiguracji dat na dokumentach.
- Możliwość określenia odrębnego statusu w przypadku błędu realizacji zamówienia.
- Poprawki błędów i usprawnienia.