Z uwagi na dużą liczbę oferowanych przez nas integracji (obecnie 15 platform eCommerce i 7 programów ERP co daje 105 kombinacji), nie wszystkie wprowadzane przez nas zmiany są publikowane pod nowymi numerami wersji.
Dotyczy to zmian i aktualizacji które:
- są mniej istotne,
- dotyczą niewielkiej grupy Klientów,
- nie są poprawkami krytycznych błędów.
Pozwala to na uniknięcie sytuacji w których program monituje dostępność aktualizacji, która dla większości Klientów nie zmieni niczego w działaniu aplikacji, co z kolei w dłużej perspektywie czasu mogłoby prowadzić do zniechęcenia do pobierania aktualizacji istotniejszych.
Jak pobrać mniej istotne aktualizacje?
Skorzystaj z funkcji Napraw produkt w Aktualizatorze RTNET:
- Uruchom integrator i wybierz Informacje > Sprawdź aktualizacje
lub
Przejdź do katalogu integratora i uruchom RtnetUpdater.exe.
Domyślne ścieżki instalacji to:C:\Program Files (x86)\RTNET\SubSync2
C:\Program Files (x86)\RTNET\WfSync
C:\Program Files (x86)\RTNET\OpSync
C:\Program Files (x86)\RTNET\SymSyncPro - Wybierz przycisk Napraw produkt:
- Aktualizator zapyta, czy wykonać kopię zapasową plików. Zalecamy wybranie opcji Tak:
- Upewnij się, że program antywirusowy (w szczególności firm Comodo i Avast) jest zatrzymany. Potwierdź przyciskiem OK:
- Aktualizacja zostanie wykonana, a integrator oraz usługi – jeśli były uruchomione – zostaną uruchomiony ponownie: